

Műhelyek
Szervezetfejlesztési Műhely
Az intézmények pedagógiai dokumentumainak módosítása, intézmények közötti együttműködés, fenntarthatóság
Cél, feladatok
- Az intézmények beemelik Pedagógiai Programjukba az innovációkat- kiemelve figyelnek az érzelmi nevelés fontosságára, kapcsolódva ezzel az Életpálya kerettanterv kompetencia területéhez.
- Számba veszik az eddigi együttműködés formáit.
- A pályázat során létrejött új színtereket is beemelik az együttműködés lehetőségei közé (közös sportnapok, kulturális események, tréningek, képzések, bemutatók, szakmai napok tartása).
- Együttműködési megállapodásokat kötnek.
- A fenntarthatóság időszakára koordinátorokat bíznak meg, ők továbbra is szoros kapcsolatot tartanak fenn egymással.
- Kialakítanak egy jelzőrendszert, melynek keretében a többiek számára is hasznos információkat, lehetőségeket továbbadják.
- Átgondolják és kidolgozzák annak lehetőségét, hogy milyen kertek között tudnák a többségi intézmények igénybe venni gyógypedagógusaink szaktudását.
- Figyelemmel kísérik a törvényi változásokat, kiemelve az SNI-s témákat.
Tagjai
Minden intézményből 3-3 fő, közülük egy-egy fő vezető beosztású munkatárs.
Munkarend
Havi 1 alkalommal személyes találkozás (jelenléti ívvel, emlékeztetővel igazolva), e-mailben levelezés, kapcsolattartás telefonon.
Kötelezően vezetett dokumentáció
Emlékeztető írása (havi elvégzett munka), Teljesítés-igazolás (projektvezető igazolja), jelenléti ív, foto dokumentáció készítése.
Kimeneti követelmény
A projekt végén a team összegzi a tapasztalatokat, beszámolót készít, javaslatot tesz az innovációk Pedagógiai Programba való beépítéséhez.